Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

Co zrobić gdy wybrałem/am zły sposób dostawy lub płatność.

Napisz do nas email, na FB lub zadzwoń. Anulujemy twoje zamówienie i będziesz mógł/mogła złożyć nowe z poprawnymi danymi.

Dlaczego sposób dostawy lub płatność nie może być zmieniony przez obsługę sklepu?

Nasz sklep jest jest w wysokim stopniu zautomatyzowany i dlatego ręczne zmienianie danych jest ograniczone. Dzięki temu eliminujemy pomyłki.

Chce opłacić zamówienie ale dostałem/am błąd podczas sesji PRZELEWY24.

Żeby ponownie spróbować opłacić zamówienie użyj linka, który znajdziesz w mailu potwierdzającym lub wykonaj przelew tradycyjny na nasze konto: 69 2490 0005 0000 4530 3907 4126

Dlaczego złożyłem/am zamówienie, ale nie otrzymałam potwierdzenia mailem?

Sprawdź w katalogu SPAM. Jeżeli go tam nie ma to najprawdopodobniej popełniłeś/aś błąd podczas podawania swoich danych.

Czy produkty oferowane w sklepie internetowym dostępne są również w salonie Bellita?

Nie wszystkie. W salonie Bellita znajdziesz produkty marek Kevin Murphy i Authentic Beauty Concept. 

Czy sprzedajemy farby do włosów color.me lub mydentity by Guy Tang?

Nie, nie sprzedajemy farb.

Czy wszystkie produkty Kevin Murphy mają plombę zabezpieczającą?

Nie. Zdarza się że bywają produkty, które raz mają a raz nie mają plomby. Firma Kevin Murphy pracuje nad tym, żeby wszystkie produkty były zabezpieczone, ale na dziń dzisiejszy tak nie jest. Po wiecej informacji prosimy o kontakt z reprezentantem marki https://kevinmurphy.pl