Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

 

Zwrot produktów

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Jak to zrobić?

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Polecamy skorzystać z nadania paczki w paczkomacie do siedziby naszej firmy: https://wygodnezwroty.pl/bellita Adres do zwrotu to Bellita, ul. Oś królewska 18/U7, 02-892 Warszawa, email: sklep@bellita.pl tel.: 791 444 749. Nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów. 
  2. Dołącz do przesyłki dokument zakupu, a w przypadku płatności za pobraniem dodaj informację na temat numeru konta, na które zwrócone mają zostać pieniądze.
  3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością) i jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań zwrócimy pieniądze. Pieniądze zwracane są tylko do banków w Polsce.

Bardziej szczegółowe zasady znajdziesz w regulaminie

Wymiana

Aby dokonać wymiany zakupionego produktu zwróć go na powyższych zasadach, a następnie złóż nowe zamówienie.

 

 

Uszkodzona przesyłka

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 791 444 749.

Możliwe jest też spisanie protokołu szkody z kurierem lub zgłoszenie reklamacji na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.

Reklamacje

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres sklep@bellita.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@bellita.pl lub telefonicznie: 791 444 749. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

[BANER-WZ]