Zwrot produktów
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Jak to zrobić?
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Polecamy skorzystać z nadania paczki w paczkomacie do siedziby naszej firmy: https://wygodnezwroty.pl/bellita Adres do zwrotu to Bellita, ul. Oś królewska 18/U7, 02-892 Warszawa, email: sklep@bellita.pl tel.: 791 444 749. Nie odbieramy paczek nadanych do paczkomatów.
- Dołącz do przesyłki dokument zakupu, a w przypadku płatności za pobraniem dodaj informację na temat numeru konta, na które zwrócone mają zostać pieniądze.
- Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością) i jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań zwrócimy pieniądze. Pieniądze zwracane są tylko do banków w Polsce.
Bardziej szczegółowe zasady znajdziesz w regulaminie
Wymiana
Aby dokonać wymiany zakupionego produktu zwróć go na powyższych zasadach, a następnie złóż nowe zamówienie.
Uszkodzona przesyłka
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 791 444 749.
Możliwe jest też spisanie protokołu szkody z kurierem lub zgłoszenie reklamacji na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków.
Reklamacje
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres sklep@bellita.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia oraz dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Więcej informacji znajdziesz w naszym regulaminie
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@bellita.pl lub telefonicznie: 791 444 749. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.